Webinar: "Control a la Seguretat Alimentària després de la COVID-19"

Webinar sobre seguretat alimentària i COVID-19

L'Escola organitza el seminari online gratuït "Control a la Seguretat Alimentària després de la COVID-19", en el marc dels Diàlegs sobre Prevenció i Seguretat Integral el dimarts 9 de juny, a les 18 hores. Juan Ramón Hidalgo, expert en Dret i Seguretat Alimèntaria, i Coordinador del Màster en Gestió de la Seguretat i Qualitat Alimentària, intervindrà per analitzar els nous protocols de seguretat i mesures establertes que s'han aplicat a la indústria alimentària amb el sorgiment del coronavirus.

04/06/2020

L'Escola organitza el seminari online "Control a la Seguretat Alimentària després de la COVID-19", que es celebrarà el dimarts 9 de juny, a les 18 hores.

Tant en indústries alimentàries, comerços minoristes i en la llar, s'han establert, per part de les autoritats sanitàries, tant a nivell estatal com autonòmic, certes recomanacions per una actuació més responsable i segura, i tota una sèrie de pautes a seguir per part dels operadors alimentaris, els treballadors i els consumidors en general, després de la COVID-19.

Les normes d'higiene alimentària segueixen vigents, però les recomanacions sanitàries estableixen la necessitat d'aplicar-les amb major rigor i efectuar un major control per a la prevenció de certs aspectes relacionats amb els aliments, i tot això, malgrat que les autoritats sanitàries, a nivell mundial, no tenen evidències que la transmissió del virus pugui produir-se pel consum d'aliments.

Aquest webinar serà ofert per l'expert Juan Ramón Hidalgo, Coordinador del Màster en Gestió de la Seguretat i la Qualitat Alimentària, i del Postgrau en Dret de la Qualitat i la Seguretat Alimentària, i Coordinador del Fòrum de Normes Alimentàries QSA EPSI-FUAB.

En la trobada virtual també intervindrà Montserrat Iglesias-Lucía, Directora de l'Escola, qui presentarà l'acte.

El webinar  s'impartirà en castellà.

La inscripció és gratuïta i les places limitades.

Les persones interessades en participar-hi virtualment, han d'inscriure's en aquest formulari. 10 minuts abans de l'inici de la sessió, que es realitzarà a través de la plataforma "Zoom", rebran un correu amb l'enllaç per accedir a la trobada online. Els assistents cal que tinguin activats el video i el micròfon en el seu ordinador, tauleta o telèfon mòbil per poder-hi intervenir.