Vine a conèixer els Graus a l'última Jornada de Portes Obertes!

Jornada de Portes Obertes de l'Escola

L'Escola organitza el dijous 14 de juliol, a les 18h, una sessió informativa presencial sobre els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, per aquells estudiants de nou ingrés que se'ls hi hagi assignat plaça en aquestes titulacions, i tinguin dubtes a l'hora de confirmar l'assignació definitiva. La sessió serà una oportunitat perquè puguin conèixer alumnes del Grau i la seva experiència, i visitar les instal·lacions i serveis de l'Escola. Inscriu-te!

06/07/2022

L'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB et convida a una sessió informativa presencial, el dijous 14 de juliol, a les 18h, per conèixer de primera mà els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera.

La xerrada anirà a càrrec de Maria Noguera, directora de l'Escola, que et donarà les claus de cada un dels Graus i resoldrà tots els teus dubtes sobre accés, assignatures, pràctiques, sortides professionals, mobilitat internacional, etc.

Vine a conèixer les instal·lacions de l'Escola!

També hi participaran estudiants que actualment cursen els Graus perquè puguis conèixer la seva experiència. A més, tindràs l'oportunitat de participar en una visita guiada per les instal·lacions de l'Escola i tots els seus serveis!

La jornada es farà amb totes les mesures de prevenció i seguretat per la Covid-19 garantides.

Consulta com arribar a l'Escola

Inscriu-te a la sessió