Venda de llibres de segona mà i en llengües estrangeres: la nova aposta del Consell d'Estudiants de la FTI

Llibres en llengua estrangera del Consell d'Estudiants

El Consell d’Estudiants de la Facultat, coincidint amb la Diada de Sant Jordi, posa a la venda llibres de segona mà per preus molt mòdics en una iniciativa especialment adreçada a l’alumnat. Molts d'aquests llibres estan escrits en llengües estrangeres que s’imparteixen a la Facultat i són d’autors i temàtiques molt diverses.

22/04/2021

El Consell d’Estudiants de la Facultat munta la seva pròpia parada de Sant Jordi amb tot de llibres de segona mà, però en bon estat i que es venen per preus molt mòdics. Molts d'aquests llibres llibres, a més, estan escrits en llengües estrangeres que s’imparteixen a la Facultat i són d’autors reconeguts en les seves respectives literatures.

Aquesta iniciativa s’adreça especialment a l’alumnat, si bé qualsevol membre de la comunitat educativa se’n pot beneficiar. El Consell d’Estudiants pretén així posar a disposició de la Facultat la possibilitat de poder fer-se amb una bona lectura per un preu mòdic en aquestes dates tan assenyalades.

Qui vulgui més informació sobre els llibres disponibles pot adreçar-se al Consell d’Estudiants amb un missatge a través del seu compte d’Instagram o pot visitar la seu del Consell, al costat de les aules 004 i 005.