Vè Congrés Nacional d'Estudiants d'Economia i Empresa

Vè Congrés Nacional Estudiants Economia i Empresa

Els dies 2, 3, 4 de març es celebrarà el Ve Congrés d'Estudiants d'Economia i Empresa de tota Espanya a la Universidad Carlos III de Madrid, amb la participació de diferents ponents de l'àmbit acadèmic, polític i econòmic, tant públic com privat. El congrés està organitzat per l'AEALCEE.

08/02/2022

El congrés està obert per a tots els estudiants d'Economia i Empresa que estiguin interessats. Hi haurà ponents tals com Luís de Guindos (ex-ministre d'Economia, Indústria i Competitivitat espanyol), Toni Gaspar (president de la Diputació de Valencia), Jorge Azcón (alcalde de Saragossa), Juan Bravo (consejero de Hacienda y Financiación Europea de la Junta de Andalucía), Enrique V. Iglesias (ex-president del Banc Interamericà de Desenvolupament), la directora de tres països de Loewe, el gerent de Pfizer España, l'ex-gerent de Google España, etc.

És una gran oportunitat per a formar-vos i establir contacte directe amb personalitats importants de l'àmbit públic i privat, a més de conèixer estudiants de tota Espanya.

Inscripció: Inscriu-te aquí
Preu: 10 € (Inclou 3 dies d'entrada al congrés + detalli de benvinguda).
Contacte (per a organitzar transport i allotjament. Sortides des de Barcelona): laialopezvi@gmail.com