Una alumna de la FTI d'intercanvi a la Xina explica la seva experiència amb la crisi de la Covid-19

Estudiant de la FTI a la Xina

La Sandra Serrano és estudiant de tercer de Traducció i Interpretació i aquest curs és a Nanjing, a la Xina, d'intercanvi acadèmic. Quan va esclatar la crisi de la Covid-19, la Sandra va negar-se rotundament a tornar a Badalona, a casa seva, i va optar per quedar-se a la Xina. Després de gairebé dos mesos de confinament, explica en un vídeo per a tota la comunitat de la FTI com ha estat aquesta experiència.

21/04/2020

Si bé la majoria d'estudiants d'intercanvi han tornat a casa per tal poder passar el confinament i tota la crisi originada per la pandèmia de la Covid-19 amb les seves persones més properes, altres com la Sandra, estudiant de tercer de Traducció i Interpretació, van decidir que es quedarien al seu país d'intercanvi. Ens ho explica a tota la comunitat de la Facultat en vídeo i en podcast.

Al vídeo, la Sandra ens parla de com va ser viure en primera persona l'esclat d'una pandèmia al seu epicentre i què comporta passar gairebé dos mesos de confinament dur, aïllada a l'habitació de la seva residència i molt lluny de la seva família i els seus amics.

El vídeo va ser enregistrat a principis d'abril, quan el confinament tot just començava a aixecar-se a la província de Nanjing, on es troba la Sandra: el seu relat prové de l'experiència d'haver complert ja dos mesos de tancament. Tota la comunitat de la FTI pot, així doncs, valdre's de la seva opinió i els seus consells molt valuosos sobre com podem enfrontar aquí les setmanes restants de confinament.

Moltes gràcies i molts ànims, Sandra! Que acabis de passar un bon intercanvi i que puguis recuperar tot el temps perdut, ens veiem al setembre a la Facultat!