Curs 2024-25: Últimes sessions informatives online sobre graus i CFGS

Captura de pantalla d'una sessió informativa online

Els pròxims 11 i 12 de juliol es duran a terme les darreres Sessions Informatives Online dels graus de Turisme i Direcció Hotelera, dels graus de Prevenció i Seguretat Integral i dels Cicles Formatius de Grau Superior de la Fundació UAB adreçades a futurs estudiants que desitgin iniciar els estudis el proper curs acadèmic 2024-25.

26/06/2024

El dijous 11 de juliol hi haurà una sessió sobre el CFGS de Comerç Internacional i el CFGS de Transport i Logística, a les 18:30 h. Serà impartida per Mèrida Iglesias, directora del Centre de Formació Professional Fundació UAB, i comptarà amb la participació d'estudiants que estan cursant el CFGS, que resoldran els dubtes que es tinguin i explicaran la seva experiència universitària.

I el divendres 12 de juliol hi haurà, per una banda, a les 12 h, la xerrada sobre els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i en Direcció Hotelera, i, per altra, a les 16 h, la sessió sobre el Grau de Prevenció i Seguretat Integral (amb les seves modalitats presencial i modalitat en línia).

La xerrada informativa sobre els graus en Turisme i Direcció Hotelera serà instruïda per Maria Noguera, Directora de Turisme i Direcció Hotelera, i la de Prevenció i Seguretat, pel César Torrero, Coordinador dels Graus i Director en funcions de l’àmbit.

Per tal de poder assistir virtualment a les sessions informatives, cal que els estudiants interessats s’inscriguin al formulari prèviament. Podeu inscriure-us als següents enllaços:

Les persones apuntades rebreu, el mateix dia de la xerrada, diversos correus amb l’enllaç per accedir directament a la reunió.

Aquestes jornades suposen les darreres sessions que s’hauran organitzat aquests darrers mesos per informar a estudiants interessats en la nostra oferta formativa. Durant el mes de maig i juny es van combinar sessions online amb jornades de portes obertes sobre els quatre àmbits formatius que té l’Escola FUAB Formació i el Centre de Formació Professional de la Fundació UAB: Turisme i Direcció Hotelera, Arxivística i Gestió de Documents, Prevenció i Seguretat Integral, i Cicles Formatius de Grau Superior.