Turespaña convoca 33 beques per realitzar pràctiques en les seves oficines a l'estranger

Beques Turespaña 2019
Mapa realitzat per Hosteltur
L'Instituto de Turismo de España, Turespaña, ha obert la convocatòria per cobrir 33 places de pràctiques professionals per treballar en les seves Conselleries de Turisme a l'estranger, i 3 places més, per fer-ho en les seves oficines centrals de Madrid. Les beques van dirigides a Graduats amb estudis de Turisme i afins. Les peticions es poden enviar fins al 6 de juny.

20/05/2019

Turespaña, Instituto de Turismo de España, convoca 33 places de pràctiques professionals internacionals, per a Graduats en Turisme i en matèries afins, per treballar en la promoció turística del país a l'estranger, en les seves Conselleries de Turisme situades en ciutats com Berlín, Buenos Aires, Londres, Miami, Pequín o Tòquio, entre altres.

L'objectiu d'aquestes beques és aconseguir una major qualificació i formació dels recursos humans del sector turístic espanyol, juntament amb un millor coneixement dels mercats emissors, i dels atributs singulars de la marca turística Espanya.

Alguns dels requisits que han de complir els candidats i candidates són:

• Tenir la nacionalitat espanyola o d'algun país de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu.
  • Disposar de títol universitari de Grau, Llicenciatura, Arquitectura, Enginyeria o Màster Oficial, o Diplomatura, en estudis en Turisme o afins. i haver-lo obtingut com a màxim en els sis anys anteriors al de la convocatoria, i abans del termini de presentació de sol·licituds.
  • Tenir unes qualificacions de mitjana de la titulació, igual o superior a 6 sobre 10; i de 7 sobre 10 (només en els casos de diplomats/des).
  • Acreditar oficialment un nivell d'anglès mínim de C1. Les persones estrangeres han d'acreditar un nivell d'espanyol C1.

Per altra banda, Turespaña també ofereix 3 places més de pràctiques per col·laborar en les seves oficines centrals a Madrid.

La durada de les beques és de 12 mesos, renovable fins a 24, i la quantitat econòmica de l'ajut variarà en funció del nivell de vida de la destinació assignada al beneficiari/a.

La convocatòria resta oberta fins al 6 de juny de 2019, i es pot enviar la sol·licitud online o presencialment a alguna de les seus d'aquesta institució.

Consulteu les bases de la convocatòria, clicant sobre l'enllaç.