Trobada amb l'escriptora romanesa Gabriela Adamesteanu

Fotografia de Gabriela Adamesteanu

L’esdeveniment tindrà lloc dijous 20 d'abril a la Sala de revistes de la Facultat de Filosofia i Lletres. L’activitat, de caràcter gratuït i obert a tothom, pretén familiaritzar el públic amb l’obra de l’escriptora romanesa.

18/04/2023

Gabriela Adameșteanu és una de les veus més reconegudes del panorama novel·lístic actual de Romania. La seva obra ha estat traduïda a diverses llengües, entre les quals el castellà: Una mañana perdida (Lumen 2009), El mismo camino de todos los días (Xorki, 2016), El encuentro (Xorki, 2017) i Vidas provisionales (Acantilado 2022) son els seus llibres disponibles en versió castellana.

Dijous 20 d’abril, Gabriela Adameșteanu serà a la UAB per participar en una trobada que pretén familiaritzar el públic amb el seu món novel·lístic.

L’activitat començarà a les 15:00 a la Sala de revistes de la Facultat de Filosofia i Lletres i és de caràcter gratuït i obert a tothom.

Modera: Ioana Alexandrescu (Lectorat de romanès). Organitza: El Lectorat de romanès de la UAB, en col·laboració amb l’Institut Cultural Romanès de Madrid.

Cartel Gabriela