Torna una nova oportunitat per conèixer els grans bufets d'advocat

Les 6 firmes que participaran al Taller de Grans Despatxos

El taller de Grans Despatxos se celebrarà aquest dimarts 15 de desembre a les 14.30 hores i comptarà amb la presència dels principals despatxos a nivell estatal i internacional, arrenca una segona edició. La primera, celebrada el passat novembre, va exhaurir places i totes aquelles persones que es van quedar sense assistir-hi se'ls hi ha garantit la presència.

14/12/2020

La Facultat de Dret ha organitzat un segon Taller de Grans Despatxos. La xerrada compta amb la presència d'alguns dels principals despatxos a nivell estatal i internacional:  Uría, Deloitte, Pérez Llorca, Garrigues, Cuatrecasas, BakermcKenzie.

El taller se celebrarà aquest dimarts 15 de desembre del 2020, de 14'30h a 16h via telemàtica. És necessari la inscripció al taller a través del següent formulari:

L'aforament és limitat, per aquest motiu només les persones que hagin rebut confirmació d'inscripció i els corresponent enllaç a TEAMS podran assistir. Només es concedirà accés a la sessió a aquelles persones que hagin rebut aquest confirmació.

El seu objectiu és donar a conèixer el funcionament, les característiques i les possibilitats d'iniciar una carrera professional en un gran despatx.

Cada despatx disposarà d'un temps de 15 minuts per fer una breu exposició i respondre preguntes.

Aquest mateix taller es va celebrar el passat novembre, però un dia abans de la celebració ja s'havien exhaurit totes les places, així que es va habilitar una llista d'espera i es van posar mans a l'obra per repetir l'activitat.

Així, en aquesta segona edició, s'ha garantit la presència de totes aquelles persones que es van quedar sense poder assistir-hi. Tot i això, encara queden places lliures.

L'Organització del taller no hagués estat possible sense la Dra. Núria Reynal Querol, Vicedegana d'Alumnat i Ocupabilitat, Facultat de Dret- UAB.