Textos i músiques per a una pandemia en veu d’estudiant: “Frankenstein i Alonso Quijano”

Pila de llibres

La Facultat de Filosofia i Lletres dona veu a l’estudiantat perquè publiqui les seves reflexions, els seus consells de lectura o música, fruit de la situació que ens toca viure des de fa mig any. Els textos només responen a les opinions pròpies.

27/11/2020

Si us agrada la literatura i gaudiu dels clàssics de la literatura universal, “La Noche en que Frankenstein leyó el Quijote” de Santiago Posteguillo és el vostre llibre. És una obra amena i àgil de llegir la qual ens narra diverses curiositats sobre algunes de les grans novel·les europees. Personalment, només tinc paraules positives al respecte. Us animo a llegir-lo!

Marta Galera Salvà (Grau en Estudis Anglesos. 4t curs)