Tercera Jornada d'Innovació Docent de la Facultat de Filosofia i Lletres

-

27/05/2024

El proper dia 10 de juny se celebrarà la Tercera Jornada d'Innovació Docent de la Facultat de Filosofia i Lletres. S'hi mostraran diferents experiències i projectes d'innovació de la docència dutes a terme pels membres de la nostra Facultat els darrers 12 mesos.

La jornada tindrà lloc a l'Espai Central Sala de Revistes i constarà de dues parts. Al matí, de 9h a 13h, hi haurà intervencions convidades en relació a la innovació, l'excel·lència i l'aprenentatge basat en reptes i per servei. Per la tarda, de 15h a 17:30h, es difondran els resultats de diferents projectes i ajuts d'innovació docent desenvolupats pel professorat de la Facultat.

Us animem a assistir-hi i a participar en els debats.

Per assistir-hi, cal fer l'inscripció prèvia al següent formulari. Hi haurà certificació d'assistència.

Més informació: Consulteu el programa complet de la jornada