Taula rodona per parlar de cooperativitzar la cultura

El dimecres 20 de febrer se celebrarà una taula rodona de Cultura Cooperativa a la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell. Músics, artistes del teatre i escriptors en formaran part i el degà de la Facultat d’Economia i Empresa Héctor Sala obrirà l’acte.

18/02/2019

En commemoració de la 2a Edició del Postgrau en Economia Social i Solidària de la UAB es farà una conferència inaugural per parlar de cooperativitzar la cultura. L’acte comptarà amb la presència d’Àlex Pujols, baixista del grup de música Txarango; Rocío Manzano, co-fundadora de Nus Teatre; Laura Arau, fundadora de l’editorial Tigre de Paper; i un membre de l’Orquestra Simfònica del Vallès.

Els encarregats d’obrir l’acte seran el degà de la Facultat d’Economia i Empresa de la UAB, Héctor Sala; el Director General d’Economia Social, Tercer Sector, Cooperatives i Autoempresa, Josep Vidal; el regidor de Treball i Empresa de l’Ajuntament de Sabadell, Eduard Navarro; i la representant del Teler Cooperatiu i l’Ateneu Cooperatiu del Vallès, Bet Tena.

La conferència serà dimecres 20 de febrer a la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell a 2/4 de 7 de la tarda.