Taula Rodona: conflicte Xina-Taiwan

mapamundi

Aquest dijous 20 d'abril a l'aula 501 de la Facultat de Filosofia i Lletres hi tindrà lloc una Taula Rodona organitzada pel grau d'Història, Política i Economia de 15:00h a 16:30h.

19/04/2023

Aquest dijous 20 d'abril a l'aula 501 de la Facultat de Filosofia i Lletres hi tindrà lloc una Taula Rodona organitzada pel grau d'Història, Política i Economia. Amb el títol de "Taiwan i la consolidació de la República Popular de la Xina: un nou conflicte a l'horitzó mundial?" intentarà respondre preguntes com ara "Com podem entendre el conflicte Xina-Taiwan?" o "Què implica el resorgiment de la Xina al context internacional?".

Hi participaran Roser Álvarez Klee (UAB), Inés Arco (CIDOB), Chiao-In Chen (UAB-CEDID), Miguel A. del Río Morillas (UAB-CEDID) i Eva Doya LeBesnerais (UAB).