Taula rodona:"Coneix els i les professionals del dret"

IMG_Taularodona_dret

El divendres 2 de desembre se celebrarà una taula rodona titulada "coneix els i les professionals del dret". Formarà part de la primera sessió del cicle d'estudis de la Facultat de Dret i sortides professionals. Tindrà lloc a l'Aula Magna a les 12h.

28/11/2022

El divendres 2 de desembre se celebrarà una taula rodona titulada "coneix els i les professionals del dret", que formarà part de la primera sessió del cicle d'estudis de la Facultat de Dret i sortides professionals. Tindrà lloc a l'Aula Magna a les 12h, i començarà amb la benvinguda institucional a càrrec de la Degana de la Facultat, Susana Navas. Posteriorment, hi haurà la taula rodona moderada per la Dra. Núria Reynal Querol, coordinadora del Grau de Dret..

Participaran a la conferència: el notari, Víctor Esquirol Jiménez; Rafael Arnáiz Ramos, com a registrador de la Propietat;i l'advocada Vanesa Alarcón-Caparrós.