Sessions informatives sobre l'UAB Exchange Programme

UAB Exchange Programme

L'Àrea de Relacions Internacionals de la UAB organitza dues sessions informatives sobre l'UAB Exchange Programme del curs 2022-2023, que es celebrarà a l'Aula Magna de la Facultat de Comunicació, els dies 1 i 2 de març, a les 13 h i 15 h, respectivament.

24/02/2022

L'Àrea de Relacions Internacionals de la UAB organitza dues sessions informatives sobre l'UAB Exchange Programme del curs acadèmic 2022-2023, que es celebrarà a l'Aula Magna de la Facultat de Comunicació, en els següents dies i horaris:

• Dimarts 1 de març, a les 13 hores: Destinacions de la Resta del Món, inclòs Israel.
  • Dimecres 2 de març, a les 15 hores: Destinacions d'Àsia.

Les sessions versaran sobre la documentació obligatòria, el procés de sol·licitud i altres informacions que es considerin importants. També es resoldran dubtes dels assistents.