Sessions informatives sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents

Sessions informatives sobre el Màster
L'ESAGED organitza diverses sessions informatives presencials a l'Escola, al Campus de Bellaterra, i també a Casa Convalescència UAB, a Barcelona, per donar a conèixer el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents als futurs estudiants interessats en cursar aquesta formació especialitzada. També oferirà dues xerrades en línia per aquelles persones que no s'hi puguin desplaçar.La pròxima sessió serà en línia, i tindrà lloc dijous 16 d'abril, a les 18h. Inscripcions.

07/02/2020

L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents (ESAGED) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) durà a terme diverses sessions informatives presencials i en línia per informar sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents que s'imparteix al Centre, a les persones interessades en cursar-lo durant el proper curs acadèmic 2020-2021.

Les xerrades presencials es celebraran en dos emplaçaments: L'Edifici Blanc, al Campus de Bellaterra de la UAB, on s'ubica l'ESAGED i s'imparteix la docència del Màster; i per altra banda, també es realitzaran sessions a la seu de la UAB a Casa Convalescència (Carrer Sant Antoni Maria Claret 171), a Barcelona.

Degut a circumstàncies generades pel coronavirus, l'Escola ha decidit que la pròxima sessió informativa es farà en modalitat online. La sessió tindrà lloc dijous 16 d'abril, a les 18 hores. Inscripcions.

Altres sessions online programades:

Pròximes sessions presencials:

Edifici Blanc - Campus UAB de Bellaterra
Casa Convalescència UAB (Barcelona)
Per a qualsevol dubte o pregunta, podeu posar-vos en contacte amb la Coordinadora de la titulació, la professora Anahí Casadesús, a l'e-mail: coordinacio.esaged@uab.cat