Sessions informatives presencials i online del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents

La coordinació del Màster farà diverses sessions informatives entre març i juliol orientades als futurs estudiants interessats en aquest Màster per al curs 2022-2023. La pròxima xerrada serà el dijous 2 de juny (18h) presencialment. Registra’t aquí.
11/03/2022
L’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents ha organitzat diverses sessions informatives per donar a conèixer el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents, entre maig i juliol.
S’han organitzat sessions informatives tant en línia com presencials, a càrrec de la coordinadora del Màster, que explicarà les claus d’aquesta formació i resoldrà dubtes als assistents.
Les xerrades en línia es faran amb la plataforma Zoom o Microsoft Teams; les sessions presencials tindran lloc a les instal·lacions de l’Edifici Blanc del Campus UAB, on s’imparteix el Màster.
Registra’t a la sessió que millor s’adapti a tu:
- Dijous 2 de juny, 18h (presencial) Registr'at aquí
- Dimarts 14 de juny, 17h (en línia)
- Dijous 7 de juliol, 17h (presencial)
- Dijous 21 de juliol, 17h (en línia)
Per a qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb la coordinació d’aquests estudis, a través de l’adreça: coordinacio.esaged@uab.cat.