Sergio Gómez presentarà les ofertes de pràctiques de l'Hotel Alàbriga Home & Suites 5*GL

Sergio Gómez, Graduat en Direcció Hotelera de l'Escola
Sergio Gómez, Graduat en Direcció Hotelera i actual Director Rooms Divison de l'Hotel Alàbriga Home & Suites 5* GL, impartirà una xerrada per explicar les oportunitats de pràctiques d'aquest establiment de luxe de la Costa Brava als estudiants d'últims cursos dels graus. La sessió es celebra aquest dijous 24 de gener, a les 13 hores, a l'aula 144.

23/01/2019

En el marc dels EUTDH Testimonials que organitza la Coordinació de Pràctiques de l'Escola, Sergio Gómez, Graduat en Direcció Hotelera de la UAB de la promoció 2012, i actual Director Rooms Division de l'Alàbriga Hotel & Home Suites 5* GL, impartirà una xerrada per explicar la seva trajectòria professional, i quines són les oportunitats de pràctiques que ofereix aquest establiment hoteler de luxe de la Costa Brava als estudiants d'últims cursos dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera.

La sessió començarà a les 13 hores, a l'aula 144.