Seminari USA Legal Culture

Conferència_EEUU

El dimarts 11 d'octubre, de 15:30 a 17:30, a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, el professor Thomas Wilson, Catedràtic de la Facultat de Dret de la Universitat IU McKinney d'Indiana, oferirà un seminari sobre USA Legal Culture.

04/10/2022

El proper dimarts 11 d'octubre tindrà lloc el seminari "USA Legal Culture" impartit pel professor Thomas Wilson, Catedràtic de la Facultat de Dret de la Universitat IU McKinney d'Indiana i responsable de relacions internacionals. Això serà de 15:30 a 17:30 h a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret.

El seminari està dirigit tant al professorat de la Facultat, com també està obert a l'alumnat de doctorat, i a l'alumnat de les diferents titulacions que tingui un interès especial en la matèria.