Seminari: The impact of digitalisation on international business taxation

IMG_digital

El passat 18 de novembre va tenir lloc la conferència “The impact of digitalisation on international business taxation” amb el Dr. John Vella, Professor de Dret al Centre for Business Taxation de la Universitat d'Oxford. L’acte es va celebrar a les 12:00h a la Sala de Juntes.

08/11/2022

La Digitalització de l'Economia és un repte per l'ordenament jurídic sobre el qual s'ha de reflexionar per poder acometre i oferir solucions als conflictes d'interesos que es van creant. Un dels àmbits sobre el que s'ha de treballar és el de la fiscalitat internacional i la tributació de les empreses que es mouen globalment. Per comprendre millor aquest fenòmen, el grup DIGIDRET va convidar el dia 18 de novembre a les 12:00 a la Sala de Juntes, al Dr. John Vella, Professor of Law al Centre for Business Taxation de la Universitat d'Oxford, que va impartir la conferencia “The impact of digitalisation on international business taxation.  Aquesta activitat va realitzar realitza dins dels seminaris promoguts des del grup DIGIDRET i el projecte Reorientación de los instrumentos jurídicos para la transición empresarial hacia la economía del dato”.