Seminari sobre l'ús del debat acadèmic amb perspectiva de gènere a les assignatures historicojurídiques

Seminari 7 de juny

Dimecres 7 de juny, es va impartir un seminari sobre l'ús del debat acadèmic amb perspectiva de gènere a les assignatures historicojurídiques.

Va consistir en un acte obert a tota la comunitat universitària, de 12:30 a 14:00, a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret.

12/06/2023

Dimecres 7 de juny va tenir lloc un seminari, que va abordar l'ús del debat acadèmic des d'una perspectiva de gènere a les assignatures històrico-jurídiques. Aquest forma part d'un projecte d'Innovació i Millora de la Qualitat Docent atorgat per l'ICE de la UAB en la convocatòria del 2022.

El seminari es va iniciar amb una intervenció de la vicedegana Olga Paz sobre "Debats, perspectiva de gènere i història del dret". Seguidament, la professora Stefania Giombini presentarà la ponència "Del passat al present: el debat com a eina d'aprenentatge". A més, els professors Marc H. Vallès i Laura Casas van compartir les seves experiències sobre l'ús del debat acadèmic des d'una perspectiva de gènere. Per finalitzar, el professor Josep Cañabate va presentar una Guia Docent sobre l'ús del debat acadèmic amb enfocament de gènere en assignatures històrico-jurídiques.

L’acte va estar obert a tota la comunitat universitària, de 12:30 a 14:00, a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret.

Per veure el programa de l'esdeveniment, fes clic aquí.