Seminari Contra falsitatem et malitiam Maccometti: inuentio et rescriptura en fuentes latinas medievales y modernas

imatge del programa

El proper 4 de juny, a les 15: 00h, els estudiants de doctorat i màster de el grup Islamolatina organitzaran un seminari virtual

02/06/2021

En aquest seminari s'exposaran l'avanç de les seves respectives investigacions i presentaran alguns exemples de refutació de la doctrina islàmica centrats en la figura de Muhammad, que abasten des de l'Edat Mitjana fins a l'Edat Moderna. A més, comptarà amb la intervenció de l'professor John Tolan (Université de Nantes - ERC Project "The European Qur'an") i de l'professor honorífic José Martínez (Universitat Autònoma de Barcelona).

Es podrà accedir a la sala virtual de Microsoft Teams, on es durà a terme el seminari, a través d'aquest enllaç.