Seminari: Auge y caída de la política criminal sobre abuso sexual a menores

IMG_seminarabuso1

El 23 de novembre de 2022 a les 16h es va celebrar el seminari "Auge y caída de la política criminal sobre abuso sexual a menores", que es va organitzar a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret.

14/11/2022

El 23 de novembre de 2022 a les 16h es va celebrar el seminari "Auge y caída de la política criminal sobre abuso sexual a menores". L'acte va tenir lloc a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, i estava organitzat pel Programa de Doctorat en Dret de la UAB.

La persona encarregada d'impartir el seminari va ser el professor José Antonio Ramos Vázquez, Professor Titular de Dret Penal de la Universidade da Coruña, i autor de l’obra sobre la matèria: Política criminal, cultura y abuso sexual de menores (Editorial Tirant lo Blanch, 2016).