Segona Jornada d'Innovació Docent de la Facultat de Filosofia i Lletres

Contorn cap d'una persona amb dibuix d'una bombeta al centre

El proper dia 24 de maig se celebrarà la Segona Jornada d’Innovació Docent de la Facultat de Filosofia i Lletres. Tindrà lloc a la Sala de Revistes, de 9.30h del matí a 18.30h de la tarda. S’hi mostraran diferents experiències i projectes d’innovació de la docència dutes a terme pels membres de la nostra Facultat. Enguany, la jornada té dues parts, al matí hi haurà intervencions convidades, a la tarda participaran les persones i equips que van contestar a una crida oberta a la Facultat.

16/05/2023

A la Jornada participaran onze persones en representació de diferents equips que treballen en la millora de la docència a la nostra Facultat. Aquí es pot obtenir l’enllaç del programa complert. Es recomana inscripció prèvia al següent formulari.

La jornada l’obrirà el professor Oriol Nel·lo, V Premi a l’Excel·lència Docent de la Facultat, que argumentarà la importància de l’esforç col·lectiu en l’assoliment de l’excel·lència i la innovació. A la seva intervenció seguiran les de les professores Paloma González i Anna Gavarró, que lideren els equips que han aconseguit sengles Projectes per a la Millora de la Qualitat Docent de la UAB. A continuació, el vicedegà Jordi Grau i la vicedegana Susagna Tubau, juntament amb estudiants del Grau en Humanitats, i el professor Antoni Durà donaran a conèixer diferents projectes que deriven d’iniciatives a escala de la Facultat.

La sessió de tarda prendrà la forma d’un taller d’Innovació Oberta, que reunirà a diferents docents que, individualment o representant a equips, han respost a una crida oberta a tota la Facultat i ens mostraran les seves experiències per a millora la docència a partir de noves propostes metodològiques o de continguts. Participaran els professors i professores Ignasi Fernàndez Terricabras, Pilar Dellunde, Agustí Alemany, Andrea Pereira i Òscar Luis Cruz.

Convidem a tothom a assistir-hi i a participar activament en els debats que, molt segurament, tindran lloc al llarg d’aquesta intensa jornada.