Se celebra la graduación de los estudiantes del Máster Universitario de la Abogacía

Alumnes del Màster de l'Advocacia 2022/23 a la seva graduació

Los estudiantes del Máster Universitario de la Abogacía 2022/23 celebraron su graduación el pasado 10 de noviembre.

14/11/2023

L’acte Acadèmic va tenir la següent estructura:

16:45 h. Recepció al deganat de la Facultat de Dret.

17:00 h. Inauguració de l'acte a càrrec de la Degana de la Facultat de Dret, Dra. Susana Navas Navarro.

17:05 h. Intervenció a càrrec de la Sra. Cristina Vallejo Ros, en representació del Col·legi d'Advocats de Barcelona.

17:15 h. Intervenció a càrrec de l'Excma. Sra. Eulàlia Barros Navinés, Degana del Col·legi d'Advocats de Sabadell.

17:25 h. Intervenció a càrrec del Sr. Luis Brun Menéndez, Coordinador Professional del Màster Universitari de l'Advocacia i la Procura.

17:35 h. Intervenció a càrrec del Dr. Jorge Miquel Rodríguez, Ex-coordinador del Màster Universitari de l'Advocacia.

17:40 h. Intervenció a càrrec de la Sra. Petra Cebollada Bretones, alumna del Màster de l'Advocacia.

17:45 h. Lliurament diplomes.

18:00 h. Cloenda de l'acte a càrrec de la Degana de la Facultat de Dret.

Troba algunes fotografies de l'esdeveniment a l'enllaç.