Se celebra el IV Concert de Nadal de Facultats

Concert de Nadal a la UAB

El dilluns 21 de desembre se celebra el 4t concert de Nadal de les Facultats a l’Auditori de la UAB a les 18.30h. El concert és a càrrec del quartet The Hanfries, amb un repertori de jazz, rock català i peces clàssiques.

10/12/2020

Com ja és tradició des de fa 4 anys, torna el concert de Nadal de les Facultats a l’Auditori de la UAB, situat a la Facultat de Lletres. Enguany, el concert organitzat pels equips de deganat i de direcció de la UAB, és a càrrec del quartet The Hanfris, que oferirà als espectadors un repertori de jazz, rock català i peces clàssiques.

Tots els membres de la UAB estan convidats a aquest acte festiu de comiat abans de les vacances de Nadal. Per tal de complir amb les mesures en matèria de prevenció per la Covid, però, cal emplenar la sol·licitud següent per a assistir al concert. Només en cas de superació de la capacitat d’aforament, els interessats rebran un correu informant-los que estan en llista d’espera.

Sol·licitud d'assistència al concert de Nadal

Com són The Hanfris?

The Hanfris canta a capella “cançons de barberia”, un gènere nascut la segona meitat del s. XIX als EUA a l’entorn d’aquests negocis, que servien de lloc de trobada de molts homes de l’època. El gènere va esdevenir molt popular en la dècada dels 40 del segle passat i ha restat com una forma específica de polifonia vocal masculina, capaç s’adapta tot tipus de composicions

Han participat en dos ocasions als campionats internacionals de “Barbershop Songs” organitzats per la BHS (Barbershop Harmony Society) a Pittsburgh i Las Vegas (EUA), després d’haver participat al concurs previ organitzat per l’Spanish Association of Barbershop Singers. A casa nostra, a més, van participar a “Shaking Shakespeare” (2015), un espectacle musical al Teatre Maldà basat en les composicions inspirades en les obres i textos del poeta anglès. Han guanyat diverses vegades la medalla d’or en la categoria de quartets nacionals de la competició espanyola.