S'organitza la Taula Rodona "Coneix els i les professionals de l'oficina judicial"

Taula Rodona

El 24 d’abril, de 10:00 a 12:00 h, a l’Aula Magna de la Facultat de Dret es va organitzar una taula rodona sobre els i les professionals de l’oficina judicial.

17/04/2023

Dilluns 24 d’abril va tenir lloc una taula rodona anomenada “Coneix els i les professionals de l’oficina judicial” a l’Aula Magna de la Facultat de Dret de 10:00 a 12:00 h.

La taula rodona va estar composta per: Marta Fernández de Frutos, Magistrada del Jutjat de la Primera Instància núm. 6 de Sabadell, Pilar López Fondón, Fiscal de la Fiscalia Provincial de Barcelona i Belén Altabás Cárdenes, Lletrada de l’Administració de Justícia del Jutjat d’Instrucció núm.30 de Barcelona. La sessió va ser moderada per Núria Reynal Querol, coordinadora del Grau de Dret.

Clica aquí per veure el cartell.