S'obren inscripcions al Grup d'Argumentació i Debat de la Facultat

Grup d'Argumentació i Debat

S’obren inscripcions al Grup d'Argumentació i Debat de la Facultat fins al 2 d'octubre.

21/02/2023

Amb l’inici del curs acadèmic, el Grup d'Argumentació i Debat de la Facultat de Dret arrenca també la seva activitat amb l’obertura d'inscripcions per a nous membres. Després d’un exitós curs 2021 – 2022, on es van aconseguir grans resultats, es vol continuar impulsant aquest projecte rebent a nous alumnes per tal de continuar amb la seva dinàmica formativa.

Enguany, s’ofereixen tres grups de formació: el grup 03 serà els dimecres a les 9:30 h, el grup 04 serà els dimecres a les 12:00 h i el grup 52 serà els dimarts a les 16:00 h, i està obert a tot estudiant de la Universitat.

El preu d'inscripció és de 30 euros per a tot el curs, tant el primer semestre com per al segon, i permetrà a tot alumne que s’inscrigui assistir a les formacions, seminaris, simulacions judicials, activitats i lligues internes que es vagin celebrant durant el curs acadèmic. Les formacions s’iniciaran la setmana del 27 de febrer i teniu disponible fins al mateix 27 de febrer fins a les 23:59 h per poder omplir el formulari.

El formulari d’inscripcions està disponible en el següent enllaç: https://forms.gle/7ach6kzWcEtkG62p6.

Per qualsevol cosa, podeu contactar per correu (debatdretuab@gmail.com) o mitjançant el seu Instagram: @gad_uab.

A més, hi haurà una Sessió d'Exhibició i d'Oratòria que tindrà lloc el dimarts 21 de febrer a les 16:00 h a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret (Planta 1).

Allà podreu conèixer els membres del grup i participar d'una sessió de debat amb els membres del Grup. Per als qui estigueu interessats/des a inscriure's, ho podeu fer mitjançant el formulari habilitat al linktree de l'Instagram del grup: @gad_uab.