S'obre la preinscripció universitària de la convocatòria de juny pel curs 2024-2025

Estudiants parlant a l'aula

La nova convocatòria per la preinscripció universitària del curs 2024-25 es durà a terme entre el 4 i el 28 de juny. Per realitzar el tràmit, les persones interessades heu de fer-ho a través del portal Accés Universitat.

29/05/2024

El nou període de preinscripció universitària per al curs 2024-2025 es durà a terme entre els dies 4 i 28 de juny (ambdós inclosos), a través del portal Accés Universitat.

Per realitzar el procés, cal seguir unes indicacions per registrar-se correctament i poder fer la preinscripció. En alguns casos, és necessari lliurar documentació perquè la preinscripció sigui vàlida i així poder entrar en el procés d'assignació de places.

Els codis per triar els Graus en Turisme i Direcció Hotelera de la UAB són:

Dates rellevants:

• La publicació de la primera assignació de places serà el 10 de juliol.
  • La matrícula de la primera assignació serà del 12 al 17 de juliol (ambdós inclosos).
  • Publicació de la segona assignació de places el 22 de juliol.
  • La matrícula de la segona assignació de places del 23 al 25 de juliol (ambdós inclosos) (25 festiu a Girona).
  • Publicació de la tercera assignació de places el 4 de setembre.
  • Matrícula de la tercera assignació de places el 5 i 6 de setembre.

Consulta el calendari de la preinscripció universitària 2024 per a més informació sobre els terminis i les resolucions.

Més informació sobre la preinscripció a aquest enllaç.

També pots contactar amb l'Oficina d’Accés a la Universitat (Via Laietana, 2 planta baixa), a Barcelona, o trucant al 93 223 03 23 o al 93 223 25 91, de 9.00 a 14.00 hores.

Bústia de contacte

I si no et queden clars alguns conceptes claus de la selectivitat i la preinscripció universitària, consulta el diccionari on trobaràs totes les respostes.