S'obre la convocatòria d'estades BIP

Logos de BIP, Erasmus + i UAB

La UAB ha obert la convocatòria per a l’organització d’estades semipresencials en el marc del Blended Intensive Programme (BIP).

05/04/2022

Els BIP són estades en què estudiants realitzen una mobilitat presencial a l’estranger de curta durada, combinada amb un component virtual obligatori, que haurà de reunir els participants en línia per treballar de forma col·lectiva i simultània en tasques específiques que estiguin integrades en el BIP i que comptin per als resultats generals de l’aprenentatge.

Actualment, a la Facultat de Ciències, tenim l’oferta d’una estada BIP amb la Universitat d’Aveiro (Portugal) amb el tema “Sustainable Plastics - from feedstocks to product design”. Podeu veure el calendari i el pla específic al programa.

Si hi esteu interessats heu de fer l'application abans del 29 d'abril.

A més, també haureu de fer una sol·licitud a la UAB per tal d’optar a la beca. Podeu fer-la a través de la pàgina web del SIA, dins de "Mobilitat i Intercanvi", a "Sol·licitud i consulta d'intercanvi OUT (Estudiants Sortints)".

Per a qualsevol aclariment, contacteu amb intercanvis.ciencies@uab.cat.