S'obre el termini d'inscripció al curs d'àrab

llibreescritenmarroqui

A causa del 50è aniversari dels estudis de traducció i interpretació de la UAB, la facultat ha optat per oferir un nou curs de 40 hores presencials de darija, un dialecte àrab del Marroc.

19/10/2022

Aquest any se celebra el 50è aniversari dels estudis de traducció de la UAB. Per aquest motiu, jutament amb altres activitats commemoratives, la facultat ha optat per oferir un curs gratuït de 40 hores presencials de darija, o dialecte àrab del Marroc.
Aquest curs disposa de 40 places i va dirigit a tot aquell alumnat que estigui interessat en aquesta llengua i per realitzar-lo no es cal cap coneixement previ d’àrab.

El curs s’impartirà a l’aula 002 de la facultat de traducció i interpretació els dilluns i dijous de 17:00 h a 18:30 h, del 07/11/2022 al 08/02/2023. La inscripció és gratuïta i dona dret a un certificat d’aprofitament.

Per inscriure't clica aquí.