S'amplia la convocatòria de pràctiques de suport a les activitats de promoció de l'Escola

L'Escola cerca estudiants en pràctiques per donar suport a la promoció del Grau

Del 12 de novembre al 4 de desembre resta obert el nou període de presentació de sol·licituds per cobrir 6 places més de pràctiques per col·laborar en el suport de les activitats de promoció de l'Escola, en esdeveniments, tant presencials com virtuals, com les Jornades de Portes Obertes, el Saló de l'Ensenyament, entre altres. Anima't i envia la teva sol·licitud!

10/11/2020

L'Escola obre una nova convocatòria de pràctiques per acabar de formar l'equip d'estudiants que col·laborarà en les tasques de suport per promocionar els estudis, durant aquest curs 2020-2021, en esdeveniments, presencials com virtuals, com les Jornades de Portes Obertes, el Saló de l'Ensenyament, o el Security Fòrum, entre altres.

Aquesta convocatòria de pràctiques està adreçada a estudiants de 3r i 4rt curs del Grau en Prevenció i Seguretat Integral, que hagin superat 120 crèdits, i que estiguin interessats en ser ambaixadors de l'Escola i dels estudis, i oferir també suport logístic durant les activitats de promoció. S'atorgaran 6 places més de pràctiques.

El termini de presentació de sol·licituds és del 12 de novembre al 4 de desembre de 2020 (ambdós dies inclosos).

Cal aportar la següent documentació:

Omplir l’imprès de sol·licitud adjunt, que es pot descarregar del Campus Virtual.

Les sol·licituds es trametran per correu electrònic a la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball, a l’adreça electrònica practiques.btreball.fuab@uab.cat.

La durada de les pràctiques dependrà de les necessitats de cadascuna de les activitats. Es comptabilitzarà segons les hores de dedicació, i es podran realitzar entre l'1 de febrer i el 30 de juliol de 2021.

S'atorgarà un ajut a l'estudi per un import de 10 euros per hora de dedicació a les activitats de promoció i de comunicació. Es retindrà el 2% en concepte d'IRPF i la quota de la Seguretat Social obrera de 8.49 €/mes.

La resolució de les places es comunicarà el 17 de desembre de 2020.