S’apropa la preinscripció del Mínor

L’alumnat interessat ha d’haver superat un mínim de 90 crèdits dels estudis de grau que estigui cursant en el moment de fer la sol·licitud i, pel millor aprofitament dels continguts, es recomana estar matriculat en el TFG en l’any que se sol·liciti fer el Mínor.

28/02/2019

El Mínor en Emprenedoria i Innovació Social té com a objectiu principal proporcionar les competències bàsiques per a la creació i gestió de projectes innovadors, particularment de caràcter social. El període de preinscripció es realitzarà via web mitjançant un formulari del 4 al 22 de març de 2019. El 30 d’abril s’anunciarà la resolució.

Els criteris de selecció són que l’alumnat interessat a accedir al mEIS hagi superat un mínim de 90 crèdits dels estudis de grau que estigui cursant en el moment de fer la sol·licitud. Per altra banda, es recomana estar matriculat en el Treball de Fi de Grau en l’any que es vulgui entrar a fer el Mínor. En el cas que la demanda sigui major a l’oferta de places, l’expedient acadèmic i el perfil de l’estudiant decidiran.

Tríptic Mínor Emprenedoria i Innovació Social 2018-2019

Més informació: https://www.uab.cat/web/estudiar/grau/oferta-de-graus/minors/proces-d-admissio/x-1345692270430.html?param1=1345748246721