Reunió de l'ELFA a la Facultat de Dret

IMG_ELFA

Aquesta setmana la Junta Directiva de l’ELFA (European Law Faculties Association) s'ha reunit amb la Degana, Susana Navas, i la Vicedegana de dobles graus, projecció internacional i comunicació, Susana Beltrán, de la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona.

07/10/2022

Aquesta setmana la Junta Directiva de l’ELFA (European Law Faculties Association) s’ha reunit amb la Degana, Susana Navas, i la Vicedegana de dobles graus, projecció internacional i comunicació, Susana Beltrán, de la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona. La Junta Directiva d’aquesta entitat es reuneix sempre de forma periòdica, ja sigui en format virtual o presencial, i aquesta vegada han escollit la Facultat de Dret de la UAB per fer-la, la qual cosa demostra que la Facultat està present en els òrgans universitaris internacionals.

A la reunió han assistit els següents membres de la Junta Directiva (Board of Directors) de l’ELFA:

• Andreas R. Ziegler, President
  • Verónica Ruiz Abou – Nigm, Vicepresidenta primera
  • Jivko Draganov
  • Marek Grzybowski
  • Barbara Pozzo
  • Izabela Krasnicka
  • Gema Tomás Martínez
  • Milagros Orozco, Secretària

L’ELFA es va fundar per augmentar la qualitat de l'educació jurídica a Europa proporcionant una plataforma de discussió i intercanvi. L'objectiu de les activitats que organitza és coordinar el procés de reforma de l'educació jurídica a Europa, introduint nous temes, promovent la cooperació entre universitats del continent i representant les facultats de dret davant les institucions europees, les institucions nacionals d'educació i les associacions d'advocats i fiscals.

Per altra banda, l’abril del 2023 se celebrarà l’Assamblea General de l’Associació, que tindrà lloc a Lausanne (Suïssa).