Reunió amb el Degà de la Divisió de Dret de la Universitat de Santo Tomás

Degacolombia

La Degana de la Facultat de Dret de la UAB, Susana Navas,  la Vicedegana de dobles graus, projecció internacional i comunicació, Susana Beltrán, i el Catedràtic en Dret Penal, Rafael Rebollo, s'han reunit amb Fr. Juan Pablo Romero Correa, Degà de la Divisió de Dret de la Universitat Santo Tomás - Seccional Tunja de Colombia -.

05/10/2022

La Degana de la Facultat de Dret de la UAB, Susana Navas, la Vicedegana de dobles graus, projecció internacional i comunicació, Susana Beltrán, i el Catedràtic en Dret Penal, Rafael Rebollo, han donat la benvinguda a la Facultat a Fr. Juan Pablo Romero Correa, Degà de la Divisió de Dret de la Universitat Santo Tomás - Seccional Tunja de Colòmbia -. A la reunió que han mantingut les dues parts s'ha avançat a establir un diàleg de cooperació acadèmica a l'espera de formalitzar un conveni de cooperació que faciliti la consolidació de diferents processos acadèmics entre els dos centres.