Remei Perpinyà i Xavier Carmaniu, al XIè Laboratori d’Arxius Municipals

LAM 2020

Enguany, el LAM2020 es celebrarà els dies 19 i 20 de novembre i serà en format virtual. La responsable de recerca de l’Escola, Remei Perpinyà, moderarà la taula rodona “Portals d’Arxius” i, el professor Xavier Carmaniu, participarà com a ponent a la sessió “Estratègies de comunicació digital”. Inscripcions obertes.

17/11/2020

El 19 i 20 de novembre tindrà lloc l’11ª edició del Laboratori d’Arxius Municipals (LAM), sota el títol “De la digitalització al servei digital”.

En aquesta ocasió, el LAM2020 serà en format virtual. L’esdeveniment comptarà amb la presència de professionals i experts del sector que analitzaran temàtiques com els portals web dels arxius municipals, els perfils dels usuaris digitals dels arxius, la visualització de dades aplicada al patrimoni documental, les noves tècniques de recuperació de la informació, o quins són els nous reptes en les estratègies de comunicació digital.

La professora Remei Perpinyà, responsable de recerca de l’Escola, serà la persona encarregada de moderar la taula rodona “Portals d’arxius”. La sessió, que serà el 19 de novembre, d’11 a 12h, comptarà també amb la participació d’Ana Pazos, de l’Arxiu Municipal de Barcelona; Joaquim Daban, de l’Arxiu Municipal de Lloret de Mar; i Isaac Álvarez, de l’Arxiu Municipal de Castellbisbal.

El 20 de novembre, de 12 a 13h, el professor Xavier Carmaniu intervindrà com a ponent a la taula rodona: “Estratègies de comunicació digital”. La taula estarà moderada per Pilar Campos, de l’Ajuntament de Barcelona, i també estarà composta per Marta Saez, de l’Agència Catalana de Patrimoni Cultural; Arantxa Soroa, directora de Cachitos de Hierro y Cromo; i Miguel Ángel Cajigal, historiador de l’art i comunicador cultural.

El Laboratori d’Arxius Municipals està organitzat conjuntament per la Direcció General del Patrimoni Cultural de la Generalitat de Catalunya, l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona, l’Arxiu Municipal de Barcelona i l’Associació d’Arxivers-Gestors de Documents de Catalunya.

Consulta el programa complet

Inscriu-te al LAM2020