Recital poètic a l’Auditori

Dues pomes amb màscara, fons cel i núvols
R. Magritte, Lloc encantat, Albertina Museum (Viena)

El proper dimarts dia 15 de desembre a les 12:00h tindrà lloc a l’Auditori de la UAB el festival poètic “De Safo a Leveroni: pels corriols de la poesia”, com a acte simbòlic que reivindica l’ampliació de la presencialitat a les facultats d’humanitats. L’acte està pensat especialment per a l’alumnat.

09/12/2020

La recitació anirà a càrrec de professors i professores de la facultat que diran poemes en diverses llengües, fent un recorregut per poetes i poetesses de la literatura occidental: Safo, Catul, Guillem de Berguedà, Maria de França, Dante, Vittoria Colonna, Juana Inés de la Cruz, J. Christian F. Hölderlin, William Wordsworth, Joseph von Eichendorff, Percy B. Shelley, Charles Baudelaire, Emily Dickinson, Rosalía de Castro, Konstandinos Kavafis, Gabriela Mistral i Rosa Leveroni.

Les poesies seran recitades en les llengües originals i en traducció i, en alguns casos, il·lustrades per músiques compostes per autors que van de Schumann a Raimon.

En un moment en què es permet l’accés a gairebé tots els espais generadors d’activitat econòmica i -amb més restriccions- cultural, la universitat continua obligada a mantenir només la presencialitat en les pràctiques de laboratori i els exàmens. Els estudiants de la Facultat de Filosofia i Lletres en són uns grans perjudicats, des del moment que gairebé no tenen pràctiques de laboratori.

Per complir estrictament amb les mesures sanitàries caldrà:

1. Emplenar aquest senzill formulari d’inscripció
  2. Dur mascareta tant a l’exterior com a l’interior de l’auditori, mentre duri l’acte.
  3. Mantenir la distància de seguretat en l’accés a l’auditori.
  4. Ocupar només els seients habilitats.
  5. Desallotjar ordenadament l’auditori per la porta d’emergència, seguint les indicacions dels personal competent.

L’espai compta amb la ventilació requerida.