Ramon Alberch impartirà el webinar "Claus per dirigir un servei de gestió de documents i arxius"

Ramon Alberch

L'Escola organitza el seminari online "Claus per dirigir un servei de gestió de documents i arxius", en el marc del Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius. El webinar serà impartit per Ramon Alberch, primer Director de l'ESAGED i actual professor, el proper dimecres 28 d'octubre, a les 19 hores (horari d'Espanya). La inscripció és gratuïta!

09/10/2020

L'Escola organitza el seminari online gratuït "Claus per dirigir un servei de gestió de documents i arxius", que impartirà Ramon Alberch, primer director de l'ESAGED i actual professor del Centre, en el marc del Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius.

Tradicionalment l'arxiver/arxivista li ha preocupat especialment comptar amb una formació adequada per procedir a un tractament tècnic dels documents en el decurs del cicle de vida. En aquest sentit, els esforços formatius s'han centrat en aprendre la metodologia arxivística.

No obstant, a l'actualitat, molts professinals han d'afrontar el repte de dirigir serveis d'arxiu de notable complexitat infraestructural, organitzativa i tecnològica.

En aquest webinar tractarem, de manera sintèctica, elements que hauríem d'assumir per ser uns bons gestores en l'àmbit de les infraestructures (edificis i equipament), dels recursos humans (perfils professionals requerits), recursos econòmics (gestió de pressupostos, ingressos), i de planificació estratègica, així com, de capacitat de realitzar polítiques de difusió, màrqueting i comunicació.

El perfil de l'arxiver/gestor ha de fomar part dels nostres reptes de futur per una gestió de qualitat dels serveis de gestió de documents i arxius.

El seminari online es durà a terme el dimecres 28 d'octubre, a les 19 hores (horari d'Espanya), a través de la plataforma virtual "Zoom".

La inscripció és gratuïta. Per assistir-hi virtualment, cal apuntar-se omplint el següent formulari de registre.