Quins són els perfils d'economistes més buscats per aquest any?

Col·legi d'Economistes de Catalunya (CEC), Els perfils d'economistes més buscats l'any 2022

Martí García Pons, secretari acadèmic del Col·legi d'Economistes de Catalunya pretén desgranar els perfils d'economistes més buscats per l'any 2022 en un acte en línia

21/03/2022

El Col·legi d'Economistes de Catalunya (CEC) exposarà els models de feines d'economistes més demandats al mercat durant l'any 2022. La xerrada serà moderada pel Martí García Pons, secretari acadèmic del CEC, i s'impartirà en línia el pròxim 31 de març a les 13:30. Es requerirà inscripció prèvia.

García Pons, llicenciat i doctorat en Dret i Economia a la Universitat Abat Oliba CEU, dedicarà la sessió a diagnosticar el mercat actual amb la voluntat d'orientar a l'alumnat en el seu procés d'inserció laboral.

Per accedir a l'activitat en línia hauràs de completar un formulari. Fes clic per entrar.