Procés de reacreditació dels Graus de Turisme i Turisme en Anglès

Exteriors de l'escola FUABformació

El centre es troba en un procés de reacreditació de dues de les seves titulacions de Grau i, per aquest motiu, es faran dues audiències públiques obertes a tots els agents implicats, que tindran lloc el 6 i 7 de juliol. Per a qualsevol observació o aclariment, es poden fer arribar via email abans d'aquestes dates a eutdh@uab.cat.

04/07/2022

El Grau de Turisme i el Grau de Turisme en Anglès de la UAB es troben en procés de reacreditació.

Per aquesta raó, s'ha publicat un autoinforme de reacreditació per sotmetre'l a audiència pública. Aquestes audiències públiques estan obertes a tots els agents implicats (personal docent, alumnat, personal d'administració, etc), i es faran durant aquests dies:

• Online: dimecres 6 de juliol, de 12 a 13h, a través de la plataforma Microsoft Teams (enllaç d'accés).
  • Presencial: dijous 7 de juliol, de 10 a 11h, a l'aula 320.

Per a qualsevol observació o aclariment, podeu fer arribar al centre un e-mail abans d’aquestes dates a través de: eutdh@uab.cat.