Primera defensa de tesi sobre gestió documental del Doctorat en Història Comparada, Política i Social

Defensa de la primera tesi doctoral del programa en Història Comparada, Política i Social
Josefa Raventós i Pajares va fer la defensa de la seva tesi “Integració Sistèmica de la gestió de documents i arxiu a l’organització: un estudi de cas”, el passat dijous 12 d’abril a la Facultat de Lletres. Es tracta de la primera tesi en l’àmbit de l’arxivística que es culmina dins d’aquest programa doctoral.

27/04/2018

El passat dijous 12 d’abril, a la Facultat de Lletres de la UAB, va tenir lloc la defensa de la primera tesi específica en la línia de recerca d’Arxivística i Gestió de Documents, dins el Programa de Doctorat en Història Comparada, Política i Social.

La tesi de la recentment doctorada, Josefa Raventós i Pajares, titulada “Integració Sistèmica de la gestió de documents i arxius a l’organització”, ha estat dirigida per la professora de l’Escola, Remei Perpinyà Morera.

Actualment, hi ha cinc tesis més inscrites sota la línia de recerca d’arxivística i gestió de documents i la història actual.

Sobre el programa

El Doctorat en Història Comparada, Política i Social (nou RD 99/2011) és un programa pel qual els estudiants que desitgen fer tesi doctoral i hagin superat algun dels màsters oferts per l’Escola, poden iniciar l’elaboració d’investigacions complexes, originals i innovadores en el camp de la historiografia i, especialment, l’arxivística i gestió de documents.

El programa ha obtingut la Menció cap a l’Excel·lència del Ministeri de l’Educació, per la combinació entre dels docents que hi participen que compten amb un alt nivell de formació i capacitat investigadora, i l’embranzida dels joves investigadors i docents.