Presentació del llibre "La telemedicina. Una aproximación a los distintos modelos de regulación en el marco europeo"

Presentació de llibre

La docent de la Facultat de Dret Sandra Camacho presenta el llibre "La telemedicina. Una aproximación a los distintos modelos de regulación en el marco europeo" el dia 30 de maig, a les 18:30, a la Sala de Lectura de la Biblioteca ICAB.

27/05/2024

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona acollirà l’acte de presentació del llibre "La telemedicina. Una aproximación a los distintos modelos de regulación en el marco europeo", de Sandra Camacho.

L’acte serà presentat per la Dra. Susana Navas Navarro, Catedràtica de Dret Civil de la UAB i degana de la Facultat de Dret de la UAB. Hi intervindrà la Sra. Sandra Camacho Clavijo, Professora agregada de Dret Civil UAB i col·legiada ICAB.

Es prega confirmació de l’assistència a l’acte al correu electrònic: biblioteca@icab.cat.