Premis extraordinaris de Doctorat dels cursos 2019-20, 2020-21 i 2021-22

Premis extraordinaris

La Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat ha lliurat els Premis Extraordinaris de Doctorat dels anys 2019-20, 2020-21 i 2021-22, reconeixent els treballs de recerca excepcionals realitzats per l’alumnat de Doctorat i el seu impacte en els respectius camps d'estudi.

04/07/2023

Ja s'han atorgat els Premis extraordinaris de Doctorat corresponents als darrers anys. El reconeixement destaca els treballs de recerca excepcionals realitzats pels estudiants de Doctorat i el seu impacte en els respectius camps d'estudi.

En aquesta ocasió, la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat vol felicitar sincerament els autors i autores, així com als directors i directores, dels següents treballs guanyadors:

Curs 2019-20:

“Las causas del despido disciplinario en Chile”, de Álvaro Domínguez Montoya, dirigida pel Prof. Xavier Solà Monells.

Curs 2020-21:

“Arte contemporáneo y derechos de autor”, de Eva Soria Puig, dirigida pel Prof. Juan Carlos Gavara.

“El nuevo delito de administración desleal tras la reforma operada por la LO 1/2015” de Victor Muñoz Casalta, dirigida pel Prof. Rafael Rebollo.

Curs 2021-22:

“Countes-proliferation financing: prevenció i detecció del finançament de les armes de destrucció massiva mitjançant mesures de compliment de validesa internacional”, de Frank Anton Haberstroh, dirigida per la Prof. Miriam Cugat Mauri.

“Deconstruint les transferències internacionals de dades. Desprotecció als Estats Units d’Amèrica i l’entorn asiàtic”, de Albert Castellanos Rodriguez, dirigida pel Prof. Josep Cañabate.

“Corrupción en la contratación pública” de Diego Luciani, dirigida per la Prof. Mª José Rodriguez Puerta.