Pràctiques i feina a l’estranger: beques, programes i recursos

PractiquesFeinaEstranger
El proper 10 d’abril, de 11:30h a 13:30h, la Sala d’Actes (B7/1055) de la Facultat de Filosofia i Lletres acollirà l'activitat Pràctiques i feina a l’estranger: beques, programes i recursos. L'acte, d'una durada de 2h aproximadament, se centrarà en les qüestions més essencials sobre la possibilitat de realitzar les pràctiques i aconseguir feina a l'estranger, i anirà a càrrec de l’experta Dolors Sales.

23/03/2018

L’activitat, organitzada pel Servei d’Ocupabilitat de la UAB i per la Facultat de Filosofia i Lletres, pretén promoure l’estada a l’estranger de la comunitat estudiantil de la universitat. Així mateix, vol oferir les eines necessàries per accedir a pràctiques a l’estranger i perquè els estudiants siguin capaços de desenvolupar les estratègies clau per a incorporar-se al món laboral.

El taller compta amb la col·laboració del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i està obert a tots els públics. A més, un cop finalitzada l’activitat, els assistents podran descarregar-se un certificat d’assistència.

Per poder assistir, cal fer una inscripció gratuïta (https://nexus.uab.es).