Per a uns dies feliços

NadalFelicitacio
Escriu S. Márai en la seva obra més coneguda, L’última trobada: “Els interessos comuns arriben a produir situacions que s’assemblen a la amistat”. Una asserció que haureu experimentat alguna vegada en contextos de treball com ho és la nostra facultat. Des d’aquest sentiment especial d’amistat tenim el goig de desitjar-vos uns bons dies de repòs, de festa i de recolliment.

22/12/2017

Hem viscut un any en què s’han barrejat sentiments –personals i col·lectius– molt contradictoris: la confiança amb la incertesa, la il·lusió amb el desencant, el desassossec amb  la calma; la seguretat amb el dubte. L’ intermezzo de J. Brahms, que G. Gould bressola com ningú (gran també quan no interpreta Bach!, escolteu-lo a https://www.youtube.com/watch?v=YD8i0jUmbF8), ens ajudarà a apaivagar uns minuts l’ànim i a tenir un pensament per a tothom que enguany malauradament no ens podrà acompanyar a les taules de celebració.

Serveis al Campus del 23 de desembre de 2017 al 7 de gener de 2018