Participació de la professora Anahí Casadesús a la Setmana dels Arxius de l’Escola Interamericana de Bibliotecologia

Cartell de la Semana de los Archivos de la EIB

La docent oferirà la conferència magistral “Transparencia en riesgo: la gestión de documentos como estrategia de prevención”, el divendres 9 d’octubre, a les 15h. L’esdeveniment es podrà seguir per streaming al canal de youtube de l’Escola Interamericana de Bibliotecologia (EIB) de Colòmbia.

06/10/2020

La professora Anahí Casadesús participarà aquest divendres 9 d’octubre a la Setmana dels Arxius de l’Escola Interamericana de Bibliotecologia amb una conferència magistral, sota el títol: “Transparencia en riesgo: la gestión de documentos como estrategia de prevención”.

La coordinadora del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents forma part de diferents projectes d’investigació sobre prevenció de la corrupció, gestió de riscos documentals, gestió de dades i intel·ligència artificial.

La sessió, que començarà a les 15h, es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de l’entitat.

L’Escola Interamericana de Bibliotecología de la Universitat d’Antioquia (Colòmbia) ha organizat del 5 al 9 d’octubre un conjunt de conferències amb experts i professionals de l’arxivística i la gestió documental de diferents països, coincidint amb el Dia Nacional dels Arxius (9 d’octubre) del país.

Per a més informació sobre el programa i inscripcions, consulta el web de l’EIB

Ja està disponible el vídeo de la ponència impartida per Anahí Casadesús: