Oberta la convocatòria de les beques Diplocat per a estudis de relacions internacionals a l’estranger

Bandera de la Unió Europea

El Diplocat convoca la 37a edició d’aquestes beques destinades a estudiants que hagin acabat un grau i vulguin fer a l’estranger un màster de l’àmbit de les relacions internacionals o de la política euromediterrània. Les beques estan dotades amb 25.000€ bruts cadascuna i les sol·licituds poden presentar-se del 5 al 18 de maig.

07/05/2020

Les Beques Diplocat volen potenciar la formació d’estudiants universitaris en l’àmbit de les relacions internacionals i els afers euromediterranis

El Diplocat (el Consell de Diplomàcia Pública de Catalunya) convoca la 37a edició de les beques Diplocat per a estudiants que ja hagin completat un grau i vulguin especialitzar-se amb un màster en relacions internacionals a qualsevol universitat estrangera. Es pot sol·licitar tant per a programes de formació amb un enfocament generalista com programes especialitzats en diplomàcia, política, dret, economia, comerç o drets humans; entre altres disciplines.

Aquesta beca s’ofereix per a l’àmbit de les relacions internacionals o el dels afers euromediterranis. Pel que fa a relacions internacionals, a més de tenir una titulació universitària de grau, també és imprescindible tenir una nota mitjana de 7/10 a l’expedient acadèmic, coneixement de les llengües de treball dels estudis escollits i la nacionalitat d’un dels estats membres de la UE.

Quant a estudis euromediterranis, a més de també tenir un grau, cal tenir un nivell C1 d’anglès i la nacionalitat d’un dels estats membres de la UE. En qualsevol dels dos casos, es pot presentar la documentació de la sol·licitud fins al dia 18 de maig del 2020. Trobareu tota la informació sobre aquest procés a l’enllaç web adjunt al final d’aquesta notícia.

Lloc web de Diplocat