Oberta la convocatòria de beques de col·laboració a l’Escola d’Administració Pública de Catalunya

Beques de col·laboració de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya
Els estudiants interessats podran adquirir experiència desenvolupant estudis i treballs relacionats amb els diferents àmbits d’actuació de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC). El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dijous 18 d’abril.

01/04/2019

L’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC) ha convocat diverses beques de col·laboració per a estudiants universitaris i graduats/titulats durant el curs 2017-2018.

L’objectiu d’aquestes beques és facilitar que els estudiants enriqueixin la seva formació acadèmica i obtinguin coneixement pràctic de l'organització i de l'activitat de l'Administració pública.

Una de les beques està destinada a donar suport a l’arxiu i gestió documental de l’entitat, però n’hi ha d’altres relacionades amb altres activitats.

Els alumnes o exalumnes interessats en presentar la seva candidatura tenen temps fins al 18 d’abril, a través d’aquest enllaç.

Per a més informació, consulteu les bases de la convocatòria o l’apartat dedicat a les beques.