Oberta la 2a convocatòria del Premi al Millor TFM en Arxivística i Gestió de Documents

Paula Gomila, guanyadora del I Premi de recerca al Millor Treball Final de Máster
L'Escola Superior d'Arxivística i de Gestió de Documents juntament amb l'Associació d'Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya convoquen la 2a edició d'aquest premi per reconèixer el Millor Treball Final del Màster en Arxivística i Gestió de Documents, realitzat per estudiants que estan cursant l'especialització.

04/03/2020

L'Associació d'Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya (AAC) juntament amb l'Escola Superior d'Arxivística i de Gestió de Documents (ESAGED) convoquen la 2a edició del Premi al Millor Treball Final del Màster en Arxivística i Gestió de Documents, reconeixement impulsat des d'ambdues institucions fruit d'un conveni de col·laboració.

Aquest guardó pretén apropar el món de la recerca acadèmica i científica als estudiants que cursen aquest mestratge oficial, i que esdevingui un element incentivador per innovar i per elaborar treballs amb excel·lència. La dotació del premi és de 1300 euros (s'aplicaran les retencions corresponents).

L'estudi de recerca premiat serà publicat íntegrament als webs de l'ESAGED i l'Associació d'Arxivers de Catalunya, perquè pugui ser consultat per altres investigadors.

Bases per participar

Podran participar a la convocatòria els estudiants que estiguin realitzant el Màster en Arxivística i Gestió de Documents, i cursant el mòdul de Treball Final de Màster (TFM) durant aquest any 2019-2020. A més, haurà de ser defensat i avaluat acadèmicament durant aquest curs.

Els treballs presentants seran valorats per un tribunal de professors i experts, per seleccionar aquells que siguin aptes per optar al premi, tot basant-se en criteris com l'originalitat, el plantejament global del treball, el seu tractament científic i acadèmic, la seva redacció i la seva vinculació amb els principis de l'arxivística, entre altres.

Un tribunal format per una comissió de professors i experts d'ambdues entitats, i una persona independent amb coneixements d'arxivística decidiran el TFM guanyador.

Es donarà a conèixer la recerca premiada durant l'acte d'inauguració oficial del curs acadèmic 2020-2021, a finals d'octubre.

Les persones interessades en participar al certamen hauran d'enviar abans del 19 d'abril de 2020, al correu electrònic coordinacio.esaged@uab.cat, la seva sol·licitud, adjuntant el document annex d'aquestes bases (cliqueu sobre l'enllaç).

Paula Gomila, guanyadora del I Premi al Millor TFM

La primera convocatòria del Premi al Millor TFM en Arxivística i Gestió de Documents, corresponent al curs acadèmic 2018-2019, va recaure a la titulada Paula Gomila amb el seu treball "Geolocalitzacio i Dades Obertes. Un projecte per a la visualització de la dona com a productora de fons documentals".

Dolors Visa, Vicepresidenta de l'Associació d'Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya, li va lliurar el guardó en el decurs de la celebració de la inauguració d'aquest any acadèmic.

Podeu veure, tot seguit, un vídeo de Paula Gomila on explica la seva experiència al cursar el Màster i què representa haver aconseguit aquest premi i reconeixement públic:

#MillorTFM_ESAGED