Obert el termini per sol·licitar la beca de caràcter general del Ministeri d’Educació

Beca general ministeri educació
Els estudiants del Màster en Arxivística i Gestió de Documents ja poden sol·licitar la beca de caràcter general que convoca el Ministeri d’Educació i Formació Professional. El termini romandrà obert fins al 15 d’octubre.

07/09/2018

Des del 17 d’agost, i fins al 15 d’octubre, roman obert el termini per sol·licitar la beca de caràcter general que convoca el Ministeri d’Eduació i Formació Professional.

Aquesta beca s’adreça a estudiants que cursin estudis postobligatoris durant el curs 2018-2019, com és el cas del Màster oficial, i es composa d’una quantitat fixa, que cobreix els crèdits universitaris matriculats per primera vegada, i una quantitat variable, depenent de la situació de l’estudiant.

Els estudiants interessats han de sol·licitar la beca independentment de la tramitació l’acreditació de caràcter econòmic que possibilitava fer la matrícula com a becari condicional.

L'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) és l’organisme que gestiona i resol les sol·licituds de l’alumnat que cursi estudis a una universitat catalana, independentment d'on es trobi localitzat el seu domicili familiar.

Per sol·licitar la beca, pots fer-ho a través d'aquest enllaç.